Podpora
(+420) 573 394 894 Po - Pá od 8.00 do 17.00

Vážení zákazníci,
dovolujeme si Vás informovat o vydání nové verze programu DOCHÁZKA a E-PORTÁL.

DOCHÁZKA 4.13.2404.152/153 

NOVÉ VLASTNOSTI A FUNKCE
Modul Služba

  • Do serveru vzdáleného spouštění doplněn parametr DefaultKillTimeout. Hodnota parametru DefaultKillTimeout určuje maximální čas spuštění agenta. Po tomto čase server vzdáleného spouštění server agenta přeruší. Dále byl doplněn funkcí serveru vzdáleného spouštění "ExecuteAgentTask" a "StartAgentTask" nepovinný parametr "KillTimeout" který pro danou úlohu definuje vlastní timeout pro násilné přerušení agenta

Modul Notifikace

  • Notifikace č. 33 - "Schválení plánování kapacit". Oprava nevygenerování záznamu notifikace, pokud bylo schválení plánování kapacit zrušeno a opět nastaveno.
  • Šablona notifikace „Společná notifikace (upgrade přepíše)". Zástupné slovo #Druh absence:DruhAbsence# přesunuto z notifikace do

Modul webová služba SOAP

  • Do rozhraní IRON_Time_And_Attendance byla doplněna funkce getProcessedAttendanceRecords pro načtení záznamů zpracované docházky.
  • Do rozhraní IRON_Time_And_Attendance doplněna funkce insertAbsences pro hromadné vkládání záznamů absence.

Terminály

  • Oprava driveru Safran. Oprava generování permanentně sepnutých relé.
  • Oprava úpravy driveru ACSLine. V editoru parametrů terminálu na záložce „Funkce" byla doplněna volba „Zakázat zvuk kláves" Pro všechny terminály. Doplněno nové zařízení RT320. Oprava generování nastavení dělení čísla zakázky/výrobku do terminálu FT500/FT500F. Doplněno tlačítko "Alokace paměti" pro terminály RT320, AL40/AL20, AL40E/AL20E (AL20 od verze 3.00), CL700.
  • Oprava načítání a generování dat z/do terminálů LOG3.
  • Do driveru Elatec doplněna podpora formátu ID média: ACSLine-Mifare-Desfire.
  • Upraven editor parametrů driveru ACSLine2 pro terminál GT800.
  • Zvětšeno zobrazení nápovědného textu ve formuláři editace konfigurační proměnné.
  • Do nastavení položek informačního okna doplněna volba "Vypisovat při každé operaci".
  • Doplněna záložka "Servis terminálu" s tlačítky pro tyto servisní úlohy: "Restart terminálu", "Restart aplikace GT800 na terminálu","Obnova továrního nastavení", "Aktualizace konfigurace", "Aktualizace dat", "Smazání databáze s otisky", "Odeslat příkaz do čtečky terminálu".
  • Při normálním generování terminálu nyní driver odešle do terminálu příkaz pro aktualizaci konfigurace a dat tak, jako to dělá při provedení servisních úloh "Aktualizace konfigurace", "Aktualizace dat".
  • Oprava úpravy driveru ACSLine.
    Oprava generování nastavení dělení čísla zakázky/výrobku do terminálu FT500/FT500F.

Novinky

  • Byla přidána nová formulářová sestava „tlačítka RT320', která se nachází na formuláři Terminálu.
  • Na základě novely č. 530/2023 zákona č. 241/1993 byl zrušen Slovenský státní svátek dne 1.9. (Den ústavy SR). Implicitní záznamy tohoto svátku byly od roku 2024 zrušeny. Při vytváření nových dnů kalendářů už se tento svátek nebude generovat. Již vygenerovaný svátek 1.9.2024 se při upgrade aktualizuje.
  • Při otevírání seznamů, formulářů a manažeru sestav doplněno testování spojení k databázi a případné obnovení spojení. V některých případech bylo potřeba aplikaci nuceně ukončit, pro opětovné připojení.

Opravy docházky

  • Při zpracování podle původní docházky ve dny, kdy nebyla editace na RON Portále, docházelo k chybám při pokusu o vložení duplicitního záznamu docházky v případech kdy byla naplánovaná absence přes noc.
  • Sestava "Výkaz odpracovaných směn E" byla opravena chyba, díky které nemohla být zobrazena na RON portále.
  • Sestava "Evakuační seznam" byla opravena chyba, která se vyskytovala na databázi MDB.
  • Sestava "Přehled čas. a mzd. položek". Bylo upraveno zobrazení na portále.

E-PORTÁL - 4.2405.179

NOVÉ VLASTNOSTI A FUNKCE
Docházka

  • Editace výroby
    • Oprava kontroly uzavřeného období při zápisu
    • Oprava načítání zakázek dle výrobní činnosti při vložení nového řádku pomocí "+"
  • Plánování absencí
    • Oprava kontroly práv (někdy se zobrazila hláška "Nemáte právo" i když jinak vše fungovalo správně)
  • Schvalování docházky
    • Oprava dialogu pro schválení docházky
  • Služební cesty
    • Oprava filtrování seznamu osob ve filtru podle práv
    • Oprava stránkování v seznamech řádků služební cesty a řádků účtování
  • Monitorování
    • Oprava seznamu (pokud nebyl vybrán typ rozdělení pro filtrování a v nastavení bylo zaškrtnuto "jen hlavní rozdělení", tak se seznam nezobrazil)

Mzdy a Personalistika

  • Ankety
    • Nový modul ankety umožňuje vytváření dotazníků pro zaměstnance (možno používat i v jiných programech - Docházka, jídelna)
  • Daně
    • Změna v prohlášení
    • Oprava zadávaní slev na dani
  • Dovednosti
    • Oprava (v některých případech skončilo zobrazení seznamu chybou)

Ostatní

  • Úprava filtrů v některých seznamech
    • Např.: Pracovní omezení, Vozidla, Úkoly, Rozdělení měsíčních a denních výsledků, Plánované směny, Zástupy, Školení atd.
    • Možnost konfigurace filtrů
    • Oprava šířky filtru osob
Podrobné informace a aktuální verzi ke stažení naleznete na podpora.estelar.cz

V případě dotazů kontaktujte naši technickou podporu telefonicky 573 395 466 nebo na email: podpora@estelar.cz.

Tým ESTELAR


Zpět na výpis článků